endworld2012
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

صعب: أن تشعر بالحاجة الى الحب الأصعب: فقدان القدره على الحب -صعب: فقدان القدره على الحب الأصعب: أن تظل مؤمنا بفقدان هذه القدرهصعب: أن تحب شخصا لا يحبك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازاى تحرق دم اى بنت..........

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

ذكر
العمل/الترفيه : طالب جامعي
المزاج : عالي

ازاى تحرق دم اى بنت.......... Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تحرق دم اى بنت..........   ازاى تحرق دم اى بنت.......... I_icon_minitimeالأربعاء مايو 14, 2008 3:38 am

--------------------------------------------------------------------------------

ازاى تحرق دم اى بنت

العملية فى منتهى السهولة
لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت احمد بالظبط

لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه

لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......

لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
هتنادى عليك........
- محمد .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى شبه الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....

لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
(طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم

لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى هو بيبوسها ؟؟؟

لو بتسالك فى غيرة انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شقرا رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة
http://google.com

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-